петък, 31 май 2013 г.


"Фолкскваген" е най-продаваната марка леки и лекотоварни автомобили на българския пазар през миналата година, съобщиха от вносителя на марката "Порше" БГ. Дъщерната фирма на "Порше Холдинг", Залцбург, оперираща у нас от 8 години отчита 2648 купени леки и лекотоварни автомобилa и общ пазарен дял от 11.36 %.

При леките автомобили най-продаваният модел е "Поло", с 457 реализации. Втората позиция е от "Пасат" с 372 доставки. При лекотоварните автомобили "Фолксваген" има пазарен дял от 21.43%, формиран от 825 сделки. Най-търсеният автомобил от гамата е "Кади" с 527 продажби.
По данни на "Дневник" втората по популярност марка у нас през 2012 година е била "Тойота", а третата - "Дачия".